söndag 17 januari 2010

Mat från Middagsfrid

Idag försökte jag mig på att registrera mig för matleveranser från Middagsfrid. Men än så länge har jag inte fått någon bekräftelse. Undrar om jag skrev fel mailadress?

Jag har hört många tala gott om Middagsfrid men själv inte känt att jag vill släppa kontrollen över maten helt. Nu passar det dock utmärkt när det är C som går hemma för han vill gärna ha lite inspiration. Planen är att vi ska få hem två kassar med mat varannan vecka. Med kassen följer recept för fem middagar á fyra personer(det är fyra maträtter men en av dem räcker till det dubbla). Vi är ju bara två personer som äter vuxenmat så därför har vi satt upp oss på varannan vecka. Sen får vi se till att bjuda hit folk också! Jag rapporterar vidare hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar