onsdag 10 februari 2010

Första leveransen av Middagsfrid har kommit!

Mycket har hänt sen sist. I datorn ligger fullt med bilder på mat som jag knappt minns var det var. Och så "poff", tog batterierna till kameran slut. Bilden här var den sista den lyckades ta. Maten är från i måndags då vår första kasse med mat från Middagsfrid kom! Det är Renskavsyakiniku med zucchiniris, endive- och morotssallad samt gurka. Mmm, gott!

Än så länge är jag väldigt nöjd med matleveransen, speciellt att man får i sig så mycket grönt som jag ibland kan vara dålig på. Tyvärr missar jag de sista rätterna den här veckan för jag ska iväg och åka skidor med jobbet! Stackars mig. =)

Delvis på grund av resan har här varit väldigt stressigt. Mycket som ska förberedas och inte så mycket tid att göra det på. Både mat och bloggande har fått stryka på foten. Och inte blir det bättre den närmsta veckan. Jag håller tummarna för att det lugnar ner sig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar