onsdag 16 september 2009

fyndat!

Var på stan med lillen idag och hittade bland annat lite muffinsformar på Lagerhaus. Lustigt, jag som aldrig varit någon muffinsmänniska egentligen blir helt till mig och vill baka baka baka muffins bara för att jag hittar en massa söta formar... Hur som helst så var det inte där jag fyndade (även om formarna också kan räknas till fynd) utan på Åhléns bokavdelning. Jag hittade nämligen Leila Lindholms "a piece of cake" som jag har suktat efter ett tag nu, billigare än på nätet! Nåja, nästan i alla fall, det handlar om kronor. Har bläddrat lite nu sedan jag kommit hem och funderar på om det inte ska bli scones till kvällen. Åtminstone om lilleman sover en stund nu så jag hinner röja undan lite i köket.

(foto: www.leila.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar